Cos de cumparaturi

Politica de retur

1.Clientul www.sagaris.ro poate returna produsele achizitionate printr-un contract la distanta, in urmatoarele situatii:

1.1 Coletul adus de catre curier nu este intr-o stare conforma si sunt prezente elemente de deteriorare grava a integritatii pachetului si a continutului (pachetul este rupt, sfasiat, desfacut, intepat, etc.). In aceasta situatie, se intocmeste un proces-verbal de constatare impreuna cu curierul, se vor face fotografii, se va refuza primirea si, daca este cazul, plata. Nu sunt considerate neconforme, coletele care prezinta deteriorari minore, obisnuite si care sunt generate de manipularea coletelor si care nu au afectat produsele din colet: zgarierea ambalajului, murdarirea exterioara a coletului, colturi adancite, etc.). Orice reclamatie care survine dupa livrarea de catre curier, care se refera la aceste aspecte, nu va fi luata in considerare si va fi nula de drept.

1.2 Produsele au fost facturate sau livrate in mod eronat.

1.3 Produsele au caracteristici gresite pe site fata de situatia reala.

1.4 In cazul in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs nou, cu conditia notificarii in scris a www.sagaris.ro in termen de 14 zile lucratoare de la receptionarea produsului. Daca inlocuirea nu este posibila, se va returna contravaloarea lui sau se poate achizitiona un alt produs. 

1.5 „Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor” conf. O.G. 130/2000 si modificarile din OUG 34/ 2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse de pe site-uri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 34/2014 art. 16. Returnarea produselor trebuie sa se faca in ambalajul original si cu toate documentele si accesoriile insotitoare. Produsele nu trebuie sa prezinte nicio urma de deteriorare sau uzura, trebuie sa fie noi si trebuie sa fie complete. Deteriorarea produselor duce la refuzarea returului.

1.6 Clientul este obligat sa notifice www.sagaris.ro despre intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/notificare scrisa) in termen de maxim 14 zile lucratoare de la primirea produselor. 

1.7 Clientul are responsabilitatea de a se asigura de faptul ca produsele pe care vrea sa le returneze catre www.sagaris.ro, vor ajunge in posesia www.sagaris.ro in maxim 14 zile lucratoare de la data receptionarii produselor. In caz contrar, www.sagaris.ro considera solicitarea ca fiind nefondata si va refuza returul.

1.8 www.sagaris.ro nu este responsabil pentru coletele pierdute pe catre firma de curierat pe traseul de retur. 

2.Clientul www.sagaris.ro nu poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui CONTRACT si/sau nu poate pretinde oricare alte despagubiri/daune-interese, in urmatoarele situatii:

2.1 Cererea de returnare depaseste perioada de 14 zile lucratoare de la livrarea produselor.

2.2 Produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate documentele si accesoriile care l-au insotit). 

2.3 Conform OUG 34/2014, Art.16, lit.(c), sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele: (c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar. Prin urmare, obiectele promotionale personalizate nu se pot returna.

3.In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile de la confirmarea returului de catre www.sagaris.ro, numai in contul din care a fost efectuata plata catre www.sagaris.ro.

4.Contravaloarea prestatiilor suplimentare, incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre CLIENT, nu se ramburseaza.

5.Clientul poate opta pentru inlocuirea produsului cu unul identic, iar inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi obisnuite. In cazul in care www.sagaris.ro nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, acesta va oferi CLIENTULUI contravaloarea produsului, conforma Art. 3 din prezentul document.

6.In cazul in care clientul ridica personal comanda de la sediul www.sagaris.ro, chiar daca aceasta a fost achizitionata de pe site-ul www.sagaris.ro, prevederile legilor care reglementeaza cumparaturile online nu se mai aplica, pentru ca se considera ca produsul a fost verificat in momentul ridicarii si acesta este in conformitate cu cerintele clientului.

Gravura laser de calitate

Peste 2 milioane de pixuri gravate

Livrare rapida

Majoritatea produselor in 24 de ore

Plati sigure 100% prin Stripe

Visa/MasterCard/American Express

Cel mai bun pret

Pentru pixurile din metal