Politica de retur

1.Clientul www.sagaris.ro poate returna produsele achizitionate printr-un contract la distanță, în următoarele situații:

1.1 Coletul adus de către curier nu este într-o stare conformă și sunt prezente elemente de deteriorare gravă a integrității pachetului și a conținutului (pachetul este rupt, sfâșiat, desfăcut, înțepat, etc.). În această situație, se întocmește un proces-verbal de constatare împreună cu curierul, se vor face fotografii, se va refuza primirea și, dacă este cazul, plata. Nu sunt considerate neconforme, coletele care prezintă deteriorări minore, obișnuite și care sunt generate de manipularea coletelor și care nu au afectat produsele din colet: zgârierea ambalajului, murdărirea exterioară a coletului, colțuri adâncite, etc.). Orice reclamație care survine după livrarea de către curier, care se referă la aceste aspecte, nu va fi luată în considerare și va fi nulă de drept.

1.2 Produsele au fost facturate sau livrate în mod eronat.

1.3 Produsele au caracteristici greșite pe site față de situația reală.

1.4 În cazul în care produsul achiziționat prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un produs nou, cu condiția notificării în scris a www.sagaris.ro în termen de 14 zile lucrătoare de la recepționarea produsului. Dacă înlocuirea nu este posibilă, se va returna contravaloarea lui sau se poate achiziționa un alt produs. 

1.5 „Consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor” conf. O.G. 130/2000 și modificările din OUG 34/ 2014, pentru persoanele fizice ce achiziționează produse de pe site-uri, folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse în O.G. 34/2014 art. 16. Returnarea produselor trebuie să se facă în ambalajul original și cu toate documentele și accesoriile însoțitoare. Produsele nu trebuie sa prezinte nicio urmă de deteriorare sau uzură, trebuie să fie noi și trebuie să fie complete. Deteriorarea produselor duce la refuzarea returului.

1.6 Clientul este obligat să notifice www.sagaris.ro despre intenția sa de a returna produsele achiziționate, prin orice mijloc de comunicare scrisă (e-mail/notificare scrisă) în termen de maxim 14 zile lucrătoare de la primirea produselor. 

1.7 Clientul are responsabilitatea de a se asigura de faptul că produsele pe care vrea să le returneze către www.sagaris.ro, vor ajunge în posesia www.sagaris.ro în maxim 14 zile lucrătoare de la data recepționării produselor. În caz contrar, www.sagaris.ro consideră solicitarea ca fiind nefondată și va refuza returul.

1.8 www.sagaris.ro nu este responsabil pentru coletele pierdute de către firma de curierat pe traseul de retur. 

2.Clientul www.sagaris.ro nu poate returna produsele achiziționate prin intermediul unui CONTRACT și/sau nu poate pretinde oricare alte despăgubiri/daune-interese, în următoarele situații:

2.1 Cererea de returnare depășește perioada de 14 zile lucrătoare de la livrarea produselor.

2.2 Produsul returnat nu este în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate documentele și accesoriile care l-au însoțit). 

2.3 Conform OUG 34/2014, Art.16, lit.(c), sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale următoarele: (c) furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar. Prin urmare, obiectele promoționale personalizate nu se pot returna.

3.În cazul rambursării contravalorii produsului, aceasta se va face în cel mult 14 zile de la confirmarea returului de către www.sagaris.ro, numai în contul din care a fost efectuată plata către www.sagaris.ro.

4.Contravaloarea prestațiilor suplimentare, incluzând, dar nelimitându-se la transportul produselor, achitată de către CLIENT, nu se rambursează.

5.Clientul poate opta pentru înlocuirea produsului cu unul identic, iar înlocuirea se va face în condițiile și limitele unei comenzi obișnuite. În cazul în care www.sagaris.ro nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, acesta va oferi CLIENTULUI contravaloarea produsului, conform Art. 3 din prezentul document.

6.În cazul în care clientul ridică personal comanda de la sediul www.sagaris.ro, chiar dacă aceasta a fost achizitionată de pe site-ul www.sagaris.ro, prevederile legilor care reglementează cumpărăturile online nu se mai aplică, pentru că se consideră că produsul a fost verificat în momentul ridicării și acesta este în conformitate cu cerințele clientului.

Experți în gravură laser

Peste 3 milioane de pixuri din metal gravate!

Livrare rapidă

Produsele din stoc se livrează în 24 de ore

Personalizare de calitate

Personalizăm exact pe gustul tau, ca să ai o imagine excelentă!

Cel mai bun preț

Pentru pixurile din metal personalizate prin gravură laser