Cos de cumparaturi

Metode de personalizare

Alegerea celui mai bun cadou din colectia noastra larga de produse, este doar o parte din reteta succesului. Personalizarea cu logo-ul firmei tale sau cu mesajul dorit, are aceeasi importanta. Iti oferim diverse tehnologii de personalizare, de la metode traditionale la tehnologii digitale de ultima generatie.

Urmatorul ghid are scopul de a-ti oferi o scurta prezentare a metodelor noastre de personalizare si de a te ajuta sa alegi cele mai bune metode pentru produsul selectat.

Gravura laser

Tehnica de personalizare foarte precisa, care indeparteaza (practic, arde) stratul exterior al obiectului. Adancimea gravurii se poate masura in sutimi de milimetru! Chiar si cele mai mici caractere se pot grava foarte precis. Pentru exemplificare, cu ajutorul echipamentului pentru gravura laser de ultima generatie, performant si fiabil, putem grava caractere lizibile, avand inaltimea de 0,15 mm! Personalizarea pixurilor metalice se realizeaza exclusiv prin gravura laser. Ca sa iti faci o idee despre ce stim sa facem, iti spunem ca 100 de pixuri din metal se graveaza in mai putin de 5 minute! Alt exemplu: putem grava o linie cu grosimea de 0,1 mm! Si inca un exemplu: avem o capacitate de productie de peste 5000 de pixuri/zi! Prin gravura laser, ai garantia ca personalizarea va rezista in timp!

Materiale pe care se poate folosi gravura laser: metal, aluminiu (culoarea personalizarii va fi, intotdeauna, alba), lemn (fiind un produs natural, pot aparea diferente la personalizare), piele, sticla (culoarea personalizarii va fi, in majoritatea cazurilor, alba).

Produse care se pot personaliza prin gravura laser: pixuri, stilouri, seturi de scris, brichete, brelocuri, memorii USB, baterii externe, cani, termosuri, accesorii pentru bar, articole de bucatarie, seturi cadou, mape pentru conferinte, port carti de vizita.

Avantaje: Gravura laser nu poate fi eliminata – beneficiezi de GARANTIE PE VIATA; Timp scurt de imprimare; Costuri mici; Aspect luxos, in special pe metal lucios; Logo-urile extrem de detaliate sunt vizibile; Nu sunt necesare substante chimice in proces.

Dezavantaje: Culoarea gravurii este determinata de materialul din care este realizat produsul si nu poate fi influentata; Dimensiune de personalizare limitata pentru articolele rotunjite.

Serigrafie

La serigrafie, cerneala va fi imprimata direct pe articol utilizand un „ecran”. Ecranul contine o sita cu deschideri mici. Se va aplica un strat foto sensibil pe care grafica este expusa la lumina UV. In zona in care este sigla, deschiderile din sita vor ramane deschise. Ecranul va fi pus intr-un carusel; cerneala este pusa pe ecran si folosind o racleta, este apasata pe obiect. Dupa fiecare tiraj, obiectul trebuie trecut printr-un tunel de uscare sau uscat manual folosind un decapant de vopsea sau un uscator de par.

Materiale pe care se poate folosi serigrafia: plastic, polipropilena (PP), polistiren (PS), polietilena (PE), PVC, metal, sticla, ceramica, lemn, hartie, textile (bumbac, poliester, nylon).

Produse care se pot personaliza prin serigrafie: tricouri, sacose, notes-uri, etc. Atata timp cat suprafata pe care trebuie sa o imprimam este plana, toate articolele pot fi imprimate.

Avantaje: Cost redus pentru cantitati mari; Suprafata mare de personalizare; Acoperire mai buna datorita transferului mai mare de cerneala; Mai putine probleme de aderenta; Imprimarea se poate realiza repede.

Dezavantaje: Imprimarea detaliata pe materiale brute nu este posibila (solutia este imprimarea prin transfer serigrafic); Imprimarea culorilor este complicata pe materialele cu strat dublu (motiv pentru care aceste articole sunt imprimate numai intr-o culoare, solutia este imprimarea prin transfer serigrafic); Suprafata de imprimare trebuie să fie plana, deci nu este posibila imprimarea aproape de fermoare, butoane, cabluri, etc.; Materialele care nu suporta bine caldura sunt greu de imprimat (PE, PVC, etc.) deoarece se vor topi in tunelul de uscare (solutia este de a utiliza imprimarea prin transfer serigrafic sau uscarea cu aer – aceasta din urma va provoca o intarziere semnificativa a timpului de livrare si este foarte mare consumatoare de spatiu).

serigrafie obiecte promotionale personalizare

Tampografie

Tampografia este o metoda indirecta de tiparire. Pe o placuta metalica (placa de matrita sau clișeu) care contine un strat foto sensibil, sigla este expusa prin utilizarea luminii UV. Acest lucru va face ca sigla sa se „scufunde” in stratul superior. Aceasta parte mai profunda va fi umpluta cu cerneala. O stampila neteda din cauciuc siliconic ia cerneala cliseului si o transfera pe obiect. Datorită substantelor chimice din cerneala, cerneala se va impregna in material (cu exceptia sticlei, metalului si ceramicii).

Materiale pe care se poate folosi tampografia: plastic, polipropilena (PP), polistiren (PS), polietilena (PE), PVC, metal, sticla, ceramica, lemn, hartie. Atentie: unele materiale sunt mai greu de imprimat decat altele si ar putea avea nevoie de pretratament cu substante speciale, aditivi speciali la cerneala (lianti, diluanti, reductori) sau timp de uscare mai mare (metal, sticla, ceramica).

Produse care se pot personaliza prin tampografia: Aproape orice produs  de orice forma poate fi personalizat prin utilizarea tampografiei. De aceea, tampografia este cea mai utilizata metoda de personalizare. Pixuri, ceasuri de birou, suporturi pentru carti de vizita, memorii USB, cani ceramice, brelocuri, etc. Rotunde sau plate, personalizarea este posibila pe aproape orice obiect promotional. Cu toate acestea, materialul articolului sau dimensiunea de imprimare limitata, pot genera trecerea la o alta tehnica de imprimare.

Avantaje: Este ieftina; Se poate imprima pe aproape toate tipurile de materiale; Poate fi utilizata pe toate tipurile de forme; Timp scurt de personalizare; Se pot realiza imprimari pana la 6 culori spot; Se pot imprima detalii mici (depinde de material!).

Dezavantaje: Dimensiunea de imprimare este limitata (in special la articolele rotunjite); Transfer redus de cerneala – culorile deschise (in special pe fundalul intunecat) pot necesita mai multe treceri pentru o acoperire buna; Timp de uscare mai lung pentru obiectele din metal, sticla, ceramica.

ATENTIE: La tampografia pe metal, cerneala nu se va impregna in material, ci va ramane deasupra materialului. Aceasta inseamna ca imprimarea se va sterge atunci cand obiectul este zgariat cu ceva ascuțit (cutit, chei sau cu unghia). La tampografia pe ceramica, cerneala nu se va impregna in material, ci va ramane deasupra materialului. Aceasta inseamna ca imprimarea se va sterge atunci cand obiectul este zgariat cu ceva ascuțit (cutit, chei sau cu unghia). Nu este 100% rezistent la masina de spalat vase (personalizarea se va estompa dupa un timp).

tampografie obiecte promotionale personalizare

Embosare

Logo-ul este gravat intr-o stanta metalica, iar apoi stanta este presata in materialul obiectului. Materialul trebuie să fie suficient de gros pentru a rezista presiunii masinii, iar suprafata trebuie sa fie uniforma si plana.

Materiale pe care se poate folosi embosarea: piele, poliuretan (PU), carton.

Produse care se pot personaliza prin embosarea: notesuri, port carti de vizita, portofele, mape pentru conferinte, etc.

Avantaje: Nu este nevoie de substante chimice; Este posibila embosarea cu folie colorata (folia transparenta, stralucitoare va fi imprimata in relief).

Dezavantaje: Detaliile mici nu sunt foarte vizibile; Dimensiunea de imprimare este limitata; La embosarea cu folie, nu se pot folosi culori Pantone; Timp mai mare de realizare a personalizarii.

tampografie obiecte promotionale personalizare

Broderie

Un logo digital este „redesenat” pentru a determina cate impunsaturi sunt necesare. Odata ce logo-ul este redesenat, un inel este pus pe cele doua parti ale articolului care trebuie brodat. Apoi obiectul este asezat pe masina de brodat, care are pana la 15 capete de coasere. Prin urmare, se poate broda cu pana la 15 culori dintr-o singura trecere.

Materiale pe care se poate folosi broderia: bumbac, fleece, poliester, nylon.

Produse care se pot personaliza prin broderia: tricouri, sepcute, caciuli, hanorace, etc.

Avantaje: Aspect luxuriant; Persistenta in timp; Se pot realiza logo-uri de pana la 15 culori.

Dezavantaje: Metoda de personalizare mai scumpa (costurile se calculeaza pe cmp); Nu se pot broda detalii mici (literele mici trebuie sa aiba o inaltime de minimum 5-6 mm); Timp mai mare de realizare a personalizarii; Unele pozitii sunt greu de brodat din cauza fermoarelor, a butoanelor, etc.; Culorile Pantone nu pot fi reproduse cu exactitate; Brodarea cu fir auriu/argintiu are cost suplimentar.

broderie obiecte promotionale personalizare

Transfer ceramic

Grafica este tiparita, in mod similar procesului normal de transfer sau cel digital, pe o hartie speciala. Hartia este udata si asezata pe/in jurul obiectului. Apoi obiectul este incalzit intr-un cuptor la 700 de grade, deschizand porii materialului. La racire, porii se vor inchide din nou si grafica este incorporata in obiect.

Materiale pe care se poate folosi transferul ceramic: ceramica, portelan, sticla.

Produse care se pot personaliza prin transfer ceramic: cani, farfurii, etc.

Avantaje: 100% rezistent la masina de spalat vase; Se poate personaliza interiorul sau manerul canilor; Dimensiune mare a personalizarii (pana la 200 x 70 mm pe o cana).

Dezavantaje: Transferul ceramic este mai scump; Timp mai mare de realizare a personalizarii; Reproducerea culorilor Pantone este dificila (de exemplu, culorile deschise vor iesi destul de intunecate); Personalizarea in policromie este posibila doar pe un fundal alb.

transfer ceramic obiecte promotionale personalizare

Transfer termic

Cu ajutorul unui cutter-plotter, logo-ul este taiat digital conform graficii pe o folie adeziva colorata. Se transfera pe obiecte promotionale textile cu ajutorul unei prese de caldura, la presiune mare. Grafica se poate realiza din mai multe culori.

Materiale pe care se poate folosi transferul termic: bumbac, fleece, poliester.

Produse care se pot personaliza prin broderia: tricouri, sepcute, caciuli, hanorace, etc.

Avantaje: Aspect elegant; Persistenta in timp; Se pot realiza logo-uri de pana la 4 culori.

Dezavantaje: Metoda de personalizare mai scumpa (costurile se calculeaza pe cmp); Nu se pot imprima detalii mici (literele mici trebuie sa aiba o inaltime de minimum 6-8 mm); Timp mai mare de realizare a personalizarii; Unele pozitii sunt greu de personalizat din cauza fermoarelor, a butoanelor, etc.; Gama de culori este limitata.

transfer termic obiecte promotionale personalizare

Eticheta volumetrica

Eticheta volumetrica este o tehnologie unica de imprimare, utilizand autocolante imprimate in policromie, acoperite cu rasina cu doua componente (epoxidice). Ca rezultat, autocolantul tratat va avea un aspect tridimensional. Acest strat este limpede ca cristalul, ceea ce inseamna ca logo-ul va fi protejat impotriva decolorarii, dar si ca este usor marit (aspect de cupola). Etichetele epoxidice pot fi produse in forme personalizate si sunt rezistente la razele UV. Rezultatul va fi o eticheta cu aspect 3D si rezistenta la zgarieturi.

Materiale pe care se poate folosi transferul termic: metal, lemn, piele, plastic, bumbac, poliuretan (PU), carton.

Produse care se pot personaliza prin broderia: brelocuri, pixuri, etc. Orice produs care are o suprafata plata, poate fi personalizat cu eticheta volumetrica.

Avantaje: Se pot realiza in orice forma; Aspect luxos si elegant, de inalta calitate; Persistenta in timp; Se pot realiza logo-uri in policromie.

Dezavantaje: Se pot aplica doar pe suprafete plane; Metoda de personalizare mai scumpa (costurile se calculeaza pe cmp); Timp mai mare de realizare a personalizarii.

eticheta volumetrica obiecte promotionale personalizare

Print UV full-color

Printul UV cu LED-uri este un proces de imprimare digitala full colour, care utilizează cerneluri speciale. Logo-ul este imprimat direct pe suprafata produsului la o rezolutie ridicata, rezultand imprimari instantanee de cea mai inalta calitate. Pe o imprimantă digitala UV speciala, grafica este tiparita direct pe articol. Capetele de imprimare se deplaseaza deasupra elementului si creeaza imagini. In acelasi timp, o lampa UV usuca cerneala. Imprimanta poate imprima modul color CMYK, dar si alb. Capetele imprimantei pot fi reglate pe inaltime, astfel incat chiar si obiectele inalte (maxim 150 mm) pot fi imprimate folosind aceasta metoda, atata timp cat suprafata care trebuie imprimata este neteda si plana.

Materiale pe care se poate folosi printul UV full-color: metal, lemn, piele, plastic, hartie, sticla, piele ecologica.

Produse care se pot personaliza prin print UV full-color: notesuri, brelocuri, pixuri, etc. Orice produs care are o suprafata plata, poate fi personalizat cu print UV full-color.

Avantaje: Calitate foto a personalizarii; Suprafata mare de imprimare; Se pot imprima fisiere de tip imagine (nu este nevoie de fisier vectorial); Se poate imprima culoarea alba; Timp redus de personalizare.

Dezavantaje: Se poate imprima doar pe suprafete plane; Metoda de personalizare mai scumpa (costurile se calculeaza pe cmp); In functie de tipul materialului, ar putea fi nevoie de un pre-tratament; Reproducerea culorilor Pantone este dificila, datorita faptului ca se imprima CMYK.

print uv fullcolor obiecte promotionale personalizare

Sublimarea

Sublimarea este o tehnica de imprimare digitala. Mai intai pe hartie speciala, plotterul digital tipareste grafica si apoi sablonul de hartie este aplicat pe suprafata din poliester folosind presa termica. Un sablon de sublimare poate fi transferat pe aproape orice articol, dar sablonul trebuie să fie acoperit de un strat de poliester. De asemenea, putem aplica metoda de personalizare prin sublimare pe tesatura din poliester. Foarte important este ca temperatura presarii termice trebuie sa fie de 200 de grace Celsius, astfel incat articolul sa fie rezistent la temperaturi ridicate.

Materiale pe care se poate folosi sublimarea: orice obiect care este acoperit cu un strat special pentru sublimare.

Produse care se pot personaliza prin sublimare: tricouri, cani, umbrele, genti, brelocuri, etc. Orice obiect care este acoperit cu un strat special pentru sublimare.

Avantaje: Calitate foto a personalizarii; Suprafata mare de imprimare; Se pot imprima fisiere de tip imagine (nu este nevoie de fisier vectorial); Costuri relativ mici.

Dezavantaje: Se poate imprima doar obiecte acoperite cu un strat special; Culoarea obiectului personalizat trebuie sa fie alba; Personalizarea se realizeaza la temperaturi inalte; Reproducerea culorilor Pantone este dificila, datorita faptului ca se imprima CMYK.

sublimare obiecte promotionale personalizare

Eticheta autocolant full-color

Pe o imprimanta speicala, grafica este imprimata pe o rola de autocolant. Un cutter-plotter va decupa forma dorita si autocolante sunt gata de utilizare.

Materiale pe care se poate folosi eticheta autocolant full-color: piele, poliuretan (PU), carton, plastic, metal.

Produse care se pot personaliza prin eticheta autocolant full-color: brelocuri, pixuri, etc.

Avantaje: Calitate foto a personalizarii; Se poate decupa orice forma a etichetei.

Dezavantaje: Formele trebuie realizate dintr-o singura taietura, altfel este prea complexa pentru productie; Reproducerea culorilor Pantone este dificila, datorita faptului ca se imprima CMYK.

eticheta digitala obiecte promotionale personalizare

Transfer digital full-color

Pe o imprimanta speciala, logo-ul este imprimat pe o rola speciala de hartie (baza alba si adezivul sunt deja tiparite pe hartie de catre producator). Un cutter-plotter va taia forma dorita si prin utilizarea unei presari termice, transferul se aplica pe articol (la fel ca in tiparirea cu transfer normal).

Materiale pe care se poate folosi transferul digital full-color: textile (poliester, nylon, bumbac), piele, poliuretan (PU), carton, fleece, pasla.

Produse care se pot personaliza prin transfer digital full-color: tricouri, sepci, umbrele, genți, etc. Orice obiect a carui suprafata este plana este adecvat pentru a se personaliza prin transfer digital full-color.

Avantaje: Nu exista nicio limitare a numarului de culori datorita procesului de imprimare digitala; Se poate imprima orice forma dorita; Detaliile mici sunt imprimabile; Culorile tiparite sunt foarte stralucitoare; Calitate superioara; Ieftin in cantitati mici si suprafete mari.

Dezavantaje: Potrivit numai pentru „forme cu o singura taiere” (N.B.: in text, tot interiorul literelor trebuie sa fie decojit manual); Reproducerea culorilor Pantone este dificila, datorita faptului ca se imprima CMYK; Metoda de personalizare mai scumpa pentru cantitati mari sau suprafate mari (costurile se calculeaza pe cmp).

 

transfer digital obiecte promotionale personalizare

Imprimare full-color textile

Pentru această tehnica de personalizare folosim o imprimanta digitala speciala in modul color CMYK. Imprimanta poate printa direct pe imbracaminte. Este o tehnica de printare digitala, astfel incat putem imprima imagini full-color, dar si cu alb. Punem imbracamintea de culoare alba in imprimanta, apoi printam grafica si fixam grafica folosind o presa termica. Pentru imbracamintea color, folosim un lichid special de pretratare, pentru o mai buna aderenta. Imprimarea se poate realiza pe tesaturi cu minim 90% bumbac.

Materiale pe care se poate folosi imprimarea full-color pe textile: obiecte cu minim 90% bumbac.

Produse care se pot personaliza prin imprimare full-color pe textile: tricouri, tricouri polo, hanorace, etc.

Avantaje: Calitate foto a imprimarii; Nu necesita separarea culorilor; Se poate imprima si cu alb; Se pot imprima fisiere de tip imagine (nu este nevoie de fisier vectorial).

Dezavantaje: Viteza mica de imprimare; Este o metoda scumpa de personalizare; Reproducerea culorilor Pantone este dificila, datorita faptului ca se imprima CMYK si alb; In functie de culoarea materialului, ar putea fi nevoie de aplicarea unui pre-tratament.

imprimare textile fullcolor obiecte promotionale personalizare

Transfer serigrafic

Un ecran este creat in acelasi mod ca si la serigrafia „normala”. Logo-ul este tiparit pe hartie speciala pe baza de siliciu, in loc sa fie imprimat direct pe articol. Culorile sunt imprimate una cate una, pe o baza alba. După fiecare tiraj, obiectul trebuie trecut printr-un tunel de uscare sau uscat manual folosind un decapant de vopsea sau un uscator de par.

Dupa ce toate culorile sunt printate, se imprima un strat de adeziv, in aceeasi forma ca grafica si se aplica o pulbere speciala. Datorita lipiciului si pulberii, transferul are aderenta pe articol. Prin utilizarea unei apasari termice, transferul va fi aplicat articolului. Caldura va face ca adezivul sa fie lichid si presiunea va determina o buna aderenta. Odata ce transferul este racit, hartia este indepartata si grafica va ramane pe articol.

Transferul serigrafic se foloseste atunci cand dorim: Imprimarea culorilor pe suprafete duble; Imprimarea detaliilor mici; Printarea culorilor deschise pe suprafete intunecate; Sa folosim culori Pantone.

Materiale pe care se poate folosi serigrafia: textile (bumbac, poliester, nylon), piele, poliuretan (PU), carton, fleece.

Produse care se pot personaliza prin serigrafie: tricouri, sacose, notes-uri, etc. Atata timp cat suprafata pe care trebuie sa o imprimam este plana, toate articolele pot fi imprimate.

Avantaje: Nu exista limitare la numarul de culori; Detaliile mici pot fi reproduse cu acuratete; Culorile imprimate sunt stralucitoare; Se poate imprima cu precizie culorile Pantone, datorita bazei albe.

Dezavantaje: Pret mai mare decat serigrafia; Timp mai indelungat de personalizare; Suprafata de imprimare trebuie să fie plana, deci nu este posibila imprimarea aproape de fermoare, butoane, cabluri, etc.; Forma placilor utilizata pe masina poate fi vizibila in material dupa aplicare pentru materialele din fleece, pasla si acetat de etilen vinil (EVA).

transfer serigrafic obiecte promotionale personalizare
Gravura laser de calitate

Peste 2 milioane de pixuri gravate

Livrare rapida

Majoritatea produselor in 24 de ore

Plati sigure 100% prin Stripe

Visa/MasterCard/American Express

Cel mai bun pret

Pentru pixurile din metal