Metode de personalizare

Alegerea celui mai bun cadou din colecția noastră largă de produse, este doar o parte din rețeta succesului. Personalizarea cu logo-ul firmei tale sau cu mesajul dorit, are aceeași importanță. Îți oferim diverse tehnologii de personalizare, de la metode tradiționale la tehnologii digitale de ultimă generație.

Următorul ghid are scopul de a-ți oferi o scurtă prezentare a metodelor noastre de personalizare și de a te ajuta să alegi cele mai bune metode pentru produsul selectat.

Gravură laser

Tehnică de personalizare foarte precisă, care îndepărtează (practic, arde) stratul exterior al obiectului. Adâncimea gravurii se poate măsura în sutimi de milimetru! Chiar și cele mai mici caractere se pot grava foarte precis. Pentru exemplificare, cu ajutorul echipamentului pentru gravură laser de ultima generație, performant și fiabil, putem grava caractere lizibile, având înălțimea de 0,15 mm! Personalizarea pixurilor metalice se realizează exclusiv prin gravură laser. Ca să-ți faci o idee despre ce știm să facem, îți spunem că 100 de pixuri din metal se gravează în mai puțin de 5 minute! Alt exemplu: putem grava o linie cu grosimea de 0,1 mm! Și încă un exemplu: avem o capacitate de producție de peste 5000 de pixuri/zi! Prin gravură laser, ai garanția că personalizarea va rezista în timp!

Materiale pe care se poate folosi gravura laser: metal, aluminiu (culoarea personalizării va fi, întotdeauna, albă), lemn (fiind un produs natural, pot apărea diferențe la personalizare), piele, sticlă (culoarea personalizării va fi, în majoritatea cazurilor, albă).

Produse care se pot personaliza prin gravură laser: pixuri, stilouri, seturi de scris, brichete, brelocuri, memorii USB, baterii externe, căni, termosuri, accesorii pentru bar, articole de bucătărie, seturi cadou, mape pentru conferințe, port cărți de vizită.

Avantaje: Gravura laser nu poate fi eliminată – beneficiezi de GARANȚIE PE VIAȚĂ; Timp scurt de imprimare; Costuri mici; Aspect luxos, în special pe metal lucios; Logo-urile extrem de detaliate sunt vizibile; Nu sunt necesare substanțe chimice în proces.

Dezavantaje: Culoarea gravurii este determinată de materialul din care este realizat produsul și nu poate fi influențată; Dimensiune de personalizare limitată pentru articolele rotunjite.

Fișiere acceptate pentru personalizare: fișierele pentru gravură laser trebuie să fie vectoriale.

Serigrafie

La serigrafie, cerneala va fi imprimată direct pe articol utilizând un „ecran”. Ecranul conține o sită cu deschideri mici. Se va aplica un strat foto sensibil pe care grafica este expusă la lumina UV. În zona în care este sigla, deschiderile din sită vor rămâne deschise. Ecranul va fi pus într-un carusel; cerneala este pusă pe ecran și folosind o racletă, este apăsată pe obiect. După fiecare tiraj, obiectul trebuie trecut printr-un tunel de uscare sau uscat manual folosind un decapant de vopsea sau un uscător de păr.

Materiale pe care se poate folosi serigrafia: plastic, polipropilenă (PP), polistiren (PS), polietilenă (PE), PVC, metal, sticlă, ceramică, lemn, hârtie, textile (bumbac, poliester, nylon).

Produse care se pot personaliza prin serigrafie: tricouri, sacoșe, notes-uri, etc. Atâta timp cât suprafața pe care trebuie să o imprimăm este plană, toate articolele pot fi imprimate.

Avantaje: Cost redus pentru cantități mari; Suprafață mare de personalizare; Acoperire mai bună datorită transferului mai mare de cerneală; Mai puține probleme de aderență; Imprimarea se poate realiza repede.

Dezavantaje: Imprimarea detaliată pe materiale brute nu este posibilă (soluția este imprimarea prin transfer serigrafic); Imprimarea culorilor este complicată pe materialele cu strat dublu (motiv pentru care aceste articole sunt imprimate numai într-o culoare, soluția este imprimarea prin transfer serigrafic); Suprafața de imprimare trebuie să fie plană, deci nu este posibilă imprimarea aproape de fermoare, butoane, cabluri, etc.; Materialele care nu suportă bine căldura sunt greu de imprimat (PE, PVC, etc.) deoarece se vor topi în tunelul de uscare (soluția este de a utiliza imprimarea prin transfer serigrafic sau uscarea cu aer – aceasta din urmă va provoca o întârziere semnificativă a timpului de livrare și este foarte mare consumatoare de spațiu).

Fișiere acceptate pentru personalizare: fișierele pentru serigrafie trebuie să fie vectoriale, iar culorile din fișiere trebuie să fie Pantone®.

serigrafie obiecte promotionale personalizare

Tampografie

Tampografia este o metodă indirectă de tipărire. Pe o plăcuță metalică (placă de matriță sau clișeu) care conține un strat foto sensibil, sigla este expusă prin utilizarea luminii UV. Acest lucru va face ca sigla să se „scufunde” în stratul superior. Această parte mai profundă va fi umplută cu cerneală. O ștampilă netedă din cauciuc siliconic ia cerneala clișeului și o transferă pe obiect. Datorită substanțelor chimice din cerneală, cerneala se va impregna în material (cu excepția sticlei, metalului și ceramicii).

Materiale pe care se poate folosi tampografia: plastic, polipropilenă (PP), polistiren (PS), polietilenă (PE), PVC, metal, sticlă, ceramică, lemn, hârtie. Atenție: unele materiale sunt mai greu de imprimat decât altele și ar putea avea nevoie de pretratament cu substanțe speciale, aditivi speciali la cerneală (lianți, diluanți, reductori) sau timp de uscare mai mare (metal, sticlă, ceramică).

Produse care se pot personaliza prin tampografie: Aproape orice produs  de orice formă poate fi personalizat prin utilizarea tampografiei. De aceea, tampografia este cea mai utilizată metodă de personalizare. Pixuri, ceasuri de birou, suporturi pentru cărți de vizită, memorii USB, căni ceramice, brelocuri, etc. Rotunde sau plate, personalizarea este posibilă pe aproape orice obiect promoțional. Cu toate acestea, materialul articolului sau dimensiunea de imprimare limitată, pot genera trecerea la o altă tehnică de imprimare.

Avantaje: Este ieftină; Se poate imprima pe aproape toate tipurile de materiale; Poate fi utilizată pe toate tipurile de forme; Timp scurt de personalizare; Se pot realiza imprimări până la 6 culori spot; Se pot imprima detalii mici (depinde de material!).

Dezavantaje: Dimensiunea de imprimare este limitată (în special la articolele rotunjite); Transfer redus de cerneală – culorile deschise (în special pe fundalul întunecat) pot necesita mai multe treceri pentru o acoperire bună; Timp de uscare mai lung pentru obiectele din metal, sticlă, ceramică.

ATENȚIE: La tampografia pe metal, cerneala nu se va impregna în material, ci va rămâne deasupra materialului. Aceasta înseamnă că imprimarea se va șterge atunci cand obiectul este zgâriat cu ceva ascuțit (cuțit, chei sau cu unghia). La tampografia pe ceramică, cerneala nu se va impregna în material, ci va rămâne deasupra materialului. Aceasta înseamnă că imprimarea se va șterge atunci când obiectul este zgâriat cu ceva ascuțit (cuțit, chei sau cu unghia). Nu este 100% rezistent la mașina de spălat vase (personalizarea se va estompa după un timp).

Fișiere acceptate pentru personalizare: fișierele pentru tampografie trebuie să fie vectoriale, iar culorile din fișiere trebuie să fie Pantone®.

tampografie obiecte promotionale personalizare

Embosare

Logo-ul este gravat într-o ștanță metalică, iar apoi ștanța este presată în materialul obiectului. Materialul trebuie să fie suficient de gros pentru a rezista presiunii mașinii, iar suprafața trebuie să fie uniformă și plană.

Materiale pe care se poate folosi embosarea: piele, poliuretan (PU), carton.

Produse care se pot personaliza prin embosare: notesuri, port cărți de vizită, portofele, mape pentru conferințe, etc.

Avantaje: Nu este nevoie de substanțe chimice; Este posibilă embosarea cu folie colorată (folia transparentă, strălucitoare va fi imprimată în relief).

Dezavantaje: Detaliile mici nu sunt foarte vizibile; Dimensiunea de imprimare este limitată; La embosarea cu folie, nu se pot folosi culori Pantone; Timp mai mare de realizare a personalizării.

Fișiere acceptate pentru personalizare: fișierele pentru embosare trebuie să fie vectoriale.

tampografie obiecte promotionale personalizare

Broderie

Un logo digital este „redesenat” pentru a determina câte împunsături sunt necesare. Odată ce logo-ul este redesenat, un inel este pus pe cele două părți ale articolului care trebuie brodat. Apoi obiectul este așezat pe mașina de brodat, care are până la 15 capete de coasere. Prin urmare, se poate broda cu până la 15 culori dintr-o singură trecere.

Materiale pe care se poate folosi broderia: bumbac, fleece, poliester, nylon.

Produse care se pot personaliza prin broderie: tricouri, șepcuțe, căciuli, hanorace, etc.

Avantaje: Aspect luxuriant; Persistență în timp; Se pot realiza logo-uri de până la 15 culori.

Dezavantaje: Metoda de personalizare mai scumpă (costurile se calculează pe cmp); Nu se pot broda detalii mici (literele mici trebuie să aibă o înălțime de minimum 5-6 mm); Timp mai mare de realizare a personalizării; Unele poziții sunt greu de brodat din cauza fermoarelor, a butoanelor, etc.; Culorile Pantone nu pot fi reproduse cu exactitate; Brodarea cu fir auriu/argintiu are cost suplimentar.

Fișiere acceptate pentru personalizare: fișierele pentru broderie trebuie să fie vectoriale sau imagine la rezoluție mare (minim 300 dpi), iar culorile din fișiere trebuie să fie Pantone®.

broderie obiecte promotionale personalizare

Transfer ceramic

Grafica este tiparită, în mod similar procesului normal de transfer sau cel digital, pe o hârtie specială. Hârtia este udată și asezată pe/în jurul obiectului. Apoi obiectul este încălzit într-un cuptor la 700 de grade, deschizând porii materialului. La răcire, porii se vor închide din nou și grafica este încorporată în obiect.

Materiale pe care se poate folosi transferul ceramic: ceramică, portelan, sticlă.

Produse care se pot personaliza prin transfer ceramic: căni, farfurii, etc.

Avantaje: 100% rezistent la mașina de spălat vase; Se poate personaliza interiorul sau mânerul cănilor; Dimensiune mare a personalizării (până la 200 x 70 mm pe o cană).

Dezavantaje: Transferul ceramic este mai scump; Timp mai mare de realizare a personalizării; Reproducerea culorilor Pantone este dificilă (de exemplu, culorile deschise vor ieși destul de întunecate); Personalizarea în policromie este posibilă doar pe un fundal alb.

Fișiere acceptate pentru personalizare: fișierele pentru transfer ceramic trebuie să fie vectoriale, iar culorile din fișiere trebuie să fie Pantone®.

transfer ceramic obiecte promotionale personalizare

Transfer termic

Cu ajutorul unui cutter-plotter, logo-ul este tăiat digital conform graficii pe o folie adezivă colorată. Se transferă pe obiecte promoționale textile cu ajutorul unei prese de caldură, la presiune mare. Grafica se poate realiza din mai multe culori.

Materiale pe care se poate folosi transferul termic: bumbac, fleece, poliester.

Produse care se pot personaliza prin transfer termic: tricouri, șepcuțe, căciuli, hanorace, etc.

Avantaje: Aspect elegant; Persistență în timp; Se pot realiza logo-uri de până la 4 culori.

Dezavantaje: Metoda de personalizare mai scumpă (costurile se calculează pe cmp); Nu se pot imprima detalii mici (literele mici trebuie să aibă o înălțime de minimum 6-8 mm); Timp mai mare de realizare al personalizării; Unele poziții sunt greu de personalizat din cauza fermoarelor, a butoanelor, etc.; Gama de culori este limitată.

transfer termic obiecte promotionale personalizare

Etichetă volumetrică

Eticheta volumetrică este o tehnologie unică de imprimare, utilizând autocolante imprimate în policromie, acoperite cu rășină cu doua componente (epoxidice). Ca rezultat, autocolantul tratat va avea un aspect tridimensional. Acest strat este limpede ca cristalul, ceea ce înseamnă că logo-ul va fi protejat împotriva decolorării, dar și că este ușor mărit (aspect de cupolă). Etichetele epoxidice pot fi produse în forme personalizate și sunt rezistente la razele UV. Rezultatul va fi o etichetă cu aspect 3D și rezistentă la zgârieturi.

Materiale pe care se poate folosi eticheta volumetrică: metal, lemn, piele, plastic, bumbac, poliuretan (PU), carton.

Produse care se pot personaliza prin eticheta volumetrică: brelocuri, pixuri, etc. Orice produs care are o suprafață plată, poate fi personalizat cu etichetă volumetrică.

Avantaje: Se pot realiza în orice formă; Aspect luxos și elegant, de înaltă calitate; Persistență în timp; Se pot realiza logo-uri în policromie.

Dezavantaje: Se pot aplica doar pe suprafețe plane; Metoda de personalizare mai scumpă (costurile se calculează pe cmp); Timp mai mare de realizare a personalizării.

Fișiere acceptate pentru personalizare: fișierele pentru etichetă volumetrică trebuie să fie vectoriale sau imagine la rezolutie mare (minim 300 dpi), iar culorile din fișiere trebuie sa fie CMYK.

eticheta volumetrica obiecte promotionale personalizare

Print UV full-color

Printul UV-LED este un proces de imprimare digitală full colour, care utilizează cerneluri speciale. Logo-ul este imprimat direct pe suprafața produsului la o rezoluție ridicată, rezultând imprimari instantanee de cea mai înaltă calitate. Pe o imprimantă digitală UV specială, grafica este tiparită direct pe articol. Capetele de imprimare se deplasează deasupra elementului și creează imagini. În același timp, o lampă UV usucă cerneala. Imprimanta poate imprima modul color CMYK, dar si alb. Capetele imprimantei pot fi reglate pe înălțime, astfel încât chiar și obiectele înalte (maxim 150 mm) pot fi imprimate folosind această metodă, atâta timp cât suprafața care trebuie imprimată este netedă și plană.

Materiale pe care se poate folosi printul UV full-color: metal, lemn, piele, plastic, hârtie, sticlă, piele ecologică.

Produse care se pot personaliza prin print UV full-color: notesuri, brelocuri, pixuri, etc. Orice produs care are o suprafață plată, poate fi personalizat cu print UV full-color.

Avantaje: Calitate foto a personalizării; Suprafață mare de imprimare; Se pot imprima fișiere de tip imagine (nu este nevoie de fișier vectorial); Se poate imprima culoarea alba; Timp redus de personalizare.

Dezavantaje: Se poate imprima doar pe suprafețe plane; Metoda de personalizare mai scumpă (costurile se calculează pe cmp); În funcție de tipul materialului, ar putea fi nevoie de un pre-tratament; Reproducerea culorilor Pantone este dificilă, datorită faptului că se imprimă CMYK.

Fișiere acceptate pentru personalizare: fișierele pentru print UV full-color trebuie să fie vectoriale sau imagine la rezoluție mare (minim 300 dpi), iar culorile din fișiere trebuie să fie CMYK.

print uv fullcolor obiecte promotionale personalizare

Sublimare

Sublimarea este o tehnică de imprimare digitală. Mai întâi pe hârtie specială, plotterul digital tipărește grafica și apoi șablonul de hârtie este aplicat pe suprafața din poliester folosind presa termică. Un șablon de sublimare poate fi transferat pe aproape orice articol, dar șablonul trebuie să fie acoperit de un strat de poliester. De asemenea, putem aplica metoda de personalizare prin sublimare pe țesătura din poliester. Foarte important este ca temperatura presării termice să fie de 200 de grace Celsius, astfel încât articolul să fie rezistent la temperaturi ridicate.

Materiale pe care se poate folosi sublimarea: orice obiect care este acoperit cu un strat special pentru sublimare.

Produse care se pot personaliza prin sublimare: tricouri, căni, umbrele, genți, brelocuri, etc. Orice obiect care este acoperit cu un strat special pentru sublimare.

Avantaje: Calitate foto a personalizării; Suprafață mare de imprimare; Se pot imprima fișiere de tip imagine (nu este nevoie de fișier vectorial); Costuri relativ mici.

Dezavantaje: Se pot imprima doar obiecte acoperite cu un strat special; Culoarea obiectului personalizat trebuie să fie albă; Personalizarea se realizează la temperaturi înalte; Reproducerea culorilor Pantone este dificilă, datorită faptului că se imprimă CMYK.

Fișiere acceptate pentru personalizare: fișierele pentru sublimare trebuie să fie vectoriale sau imagine la rezolutie mare (minim 300 dpi), iar culorile din fișiere trebuie să fie CMYK.

sublimare obiecte promotionale personalizare

Etichetă autocolant full-color

Pe o imprimantă specială, grafica este imprimată pe o rolă de autocolant. Un cutter-plotter va decupa forma dorită și autocolantele sunt gata de utilizare.

Materiale pe care se poate folosi eticheta autocolant full-color: piele, poliuretan (PU), carton, plastic, metal.

Produse care se pot personaliza prin eticheta autocolant full-color: brelocuri, pixuri, etc.

Avantaje: Calitate foto a personalizării; Se poate decupa orice formă a etichetei.

Dezavantaje: Formele trebuie realizate dintr-o singură tăietură, altfel este prea complexă pentru producție; Reproducerea culorilor Pantone este dificilă, datorită faptului că se imprimă CMYK.

Fișiere acceptate pentru personalizare: fișierele pentru etichetă din autocolant full-color trebuie să fie vectoriale sau imagine la rezoluție mare (minim 300 dpi), iar culorile din fișiere trebuie să fie CMYK.

eticheta digitala obiecte promotionale personalizare

Transfer digital full-color

Pe o imprimantă specială, logo-ul este imprimat pe o rolă specială de hârtie (baza albă și adezivul sunt deja tipărite pe hârtie de către producător). Un cutter-plotter va tăia forma dorită și prin utilizarea unei presări termice, transferul se aplică pe articol (la fel ca în tipărirea cu transfer normal).

Materiale pe care se poate folosi transferul digital full-color: textile (poliester, nylon, bumbac), piele, poliuretan (PU), carton, fleece, pâslă.

Produse care se pot personaliza prin transfer digital full-color: tricouri, sepci, umbrele, genți, etc. Orice obiect a cărui suprafață este plană este adecvat pentru a se personaliza prin transfer digital full-color.

Avantaje: Nu există nicio limitare a numărului de culori datorită procesului de imprimare digitală; Se poate imprima orice formă dorită; Detaliile mici sunt imprimabile; Culorile tipărite sunt foarte strălucitoare; Calitate superioară; Ieftin în cantități mici și suprafețe mari.

Dezavantaje: Potrivit numai pentru „forme cu o singură tăiere” (N.B.: în text, tot interiorul literelor trebuie să fie decojit manual); Reproducerea culorilor Pantone este dificilă, datorită faptului că se imprimă CMYK; Metoda de personalizare mai scumpă pentru cantități mari sau suprafețe mari (costurile se calculează pe cmp).

Fișiere acceptate pentru personalizare: fișierele pentru transfer digital full-color trebuie să fie vectoriale sau imagine la rezoluție mare (minim 300 dpi), iar culorile din fișiere trebuie să fie CMYK.

 

transfer digital obiecte promotionale personalizare

Imprimare full-color pe materiale textile

Pentru această tehnică de personalizare folosim o imprimantă digitală specială în modul color CMYK. Imprimanta poate printa direct pe îmbrăcăminte. Este o tehnică de printare digitală, astfel încât putem imprima imagini full-color, dar și cu alb. Punem îmbrăcămintea de culoare albă în imprimantă, apoi printăm grafica și fixăm grafica folosind o presă termică. Pentru îmbrăcămintea color, folosim un lichid special de pretratare, pentru o mai bună aderență. Imprimarea se poate realiza pe țesături cu minim 90% bumbac.

Materiale pe care se poate folosi imprimarea full-color pe textile: obiecte cu minim 90% bumbac.

Produse care se pot personaliza prin imprimare full-color pe textile: tricouri, tricouri polo, hanorace, etc.

Avantaje: Calitate foto a imprimării; Nu necesită separarea culorilor; Se poate imprima și cu alb; Se pot imprima fișiere de tip imagine (nu este nevoie de fișier vectorial).

Dezavantaje: Viteza mică de imprimare; Este o metodă scumpă de personalizare; Reproducerea culorilor Pantone este dificilă, datorită faptului că se imprimă CMYK și alb; În funcție de culoarea materialului, ar putea fi nevoie de aplicarea unui pre-tratament.

Fișiere acceptate pentru personalizare: fișierele pentru imprimare full-color pe materiale textile trebuie să fie vectoriale sau imagine la rezoluție mare (minim 300 dpi), iar culorile din fișiere trebuie să fie CMYK.

imprimare textile fullcolor obiecte promotionale personalizare

Transfer serigrafic

Un ecran este creat în același mod ca și la serigrafia „normală”. Logo-ul este tipărit pe hârtie specială pe bază de siliciu, în loc să fie imprimat direct pe articol. Culorile sunt imprimate una câte una, pe o bază albă. După fiecare tiraj, obiectul trebuie trecut printr-un tunel de uscare sau uscat manual folosind un decapant de vopsea sau un uscător de păr.

După ce toate culorile sunt printate, se imprimă un strat de adeziv, în aceeași formă ca grafica și se aplică o pulbere specială. Datorită lipiciului și pulberii, transferul are aderență pe articol. Prin utilizarea unei apăsări termice, transferul va fi aplicat articolului. Căldura va face ca adezivul să fie lichid și presiunea va determina o bună aderență. Odată ce transferul este răcit, hârtia este îndepărtată și grafica va rămâne pe articol.

Transferul serigrafic se folosește atunci când dorim: Imprimarea culorilor pe suprafețe duble; Imprimarea detaliilor mici; Printarea culorilor deschise pe suprafețe întunecate; Să folosim culori Pantone.

Materiale pe care se poate folosi serigrafia: textile (bumbac, poliester, nylon), piele, poliuretan (PU), carton, fleece.

Produse care se pot personaliza prin serigrafie: tricouri, sacoșe, notes-uri, etc. Atâta timp cât suprafața pe care trebuie să o imprimăm este plană, toate articolele pot fi imprimate.

Avantaje: Nu există limitare la numărul de culori; Detaliile mici pot fi reproduse cu acuratețe; Culorile imprimate sunt strălucitoare; Se poate imprima cu precizie culorile Pantone, datorită bazei albe.

Dezavantaje: Preț mai mare decât serigrafia; Timp mai îndelungat de personalizare; Suprafața de imprimare trebuie să fie plană, deci nu este posibilă imprimarea aproape de fermoare, butoane, cabluri, etc.; Forma plăcilor utilizată pe mașină poate fi vizibilă în material după aplicare pentru materialele din fleece, pâslă și acetat de etilen vinil (EVA).

Fișiere acceptate pentru personalizare: fișierele pentru transfer serigrafic trebuie să fie vectoriale, iar culorile din fișiere trebuie să fie Pantone®.

transfer serigrafic obiecte promotionale personalizare

Fișierele pentru personalizare pe care clientul le furnizează către SC Carsium Invest SRL trebuie sa fie conforme cu cerințele tehnice specifice fiecărei metode de personalizare în parte. Fișierele care nu sunt conforme, vor fi utilizate pe răspunderea clientului, SC Carsium Invest SRL neavând nicio responsabilitate în ceea ce privește rezultatul personalizării.

Experiență relevantă

Am personalizat peste 3.000.000 de obiecte promoționale

Preț competitiv

Import direct pentru toate obiectele promoționale

Livrare rapidă

Expediem în cel mai scurt timp toate comenzile tale

Mii de produse

Sigur găsești varianta potrivită pentru firma ta